martes, 3 de febrero de 2015

El Nadal ja és aquí

Quan comença a fer molt fred,
 jo engalapo el meu avet,
poso llums, boles també,
trec la pols al caganer.

Quan comença a fer molt fred,
 jo engalapo el meu avet,
poso llums, boles també,
trec la pols al caganer.

Anirem a esperar als tres reis, 
cantarem cançons amb ells,
donarem menjar al tió,
mandarines i torró.


Anirem a esperar als tres reis, 
cantarem cançons amb ells,
donarem menjar al tió,
mandarines i torró.

El Nadal ja és aquí,
jo em preparo per sortir
amb bufanda i abrigat,
vull veure els carrers nevats.


El Nadal ja és aquí,
jo em preparo per sortir
amb bufanda i abrigat,
vull veure els carrers nevats.


Anirem a esperar als tres reis, 
cantarem cançons amb ells,
donarem menjar al tió,
mandarines i torró.


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario